Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Croissanterie Du Nord. Meer weten? Ontdek meer
Steven
27 mei 2026 om 16:49
Prima broodje. Goed gevuld en vlot bezorgd
Giovanni
21 mei 2026 om 13:15
Lekker
Steven
12 mei 2026 om 15:29
Heerlijk broodje. Goed gevuld
Roel
9 mei 2026 om 16:42
Wat een topservice! De broodjes smaakten fantastisch en de porties zijn ruim voldoende. Erg fijn dat het zo mooi op tijd geleverd werd. Een absolute aanwinst voor de buurt!
Christina
6 mei 2026 om 13:54
Het was heerlijk! Ik had er alleen bij gezet bij 1 broodje zonder tomaat en sla. Dat dat er helaas wel op. Maar voor de rest was het echt super lekker!
Henk
25 feb 2026 om 14:34
vriendelijke bezorgster.
Anneke
13 feb 2026 om 14:40
meer dan een uur te laat